Hummerlimuzin

A Hummer limuzin egyesíti a Hummer terepjáró erejét, és a polgári változat kényelmi igényeit, és egy igazi limohoz illő luxust.
Magassága 2086mm, szélesség tükrök nélkül 2063mm. A hossza:  HOSSZÚ ;-)

A Hummer alapjaiban egy terepjáró. Olyan helyekre juthat el vele, amit még eddig csak álmodott!
Kapaszkodó képesség 60% (31°) oldalazó képesség 40% (22°)
Az USA hadseregének az igényeihez készült, tehát a megbízhatóság, a mozgékonyság, és az erő az ami dominál benne. Minden körülmények között számítani lehet rá. 1903-ban alapították azt a gyárat, ahol a Hummert készítik.
Jellemzően amerikai eredetű alkatrészekből készül, ma is 90%-ban hazai termékből építik.
Ez a gyár építette azt a jeep-et, amit ma már oldtimeresek keresnek. Bantan vagy Willys Jeepként ismerhetjük. A Hummer polgári változata már extra kiegészítőkkel készül.
H2, H3, és H3T változatban lehet a szalonokban megrendelni, 8 féle színben, és kétféle belső kárpittal.

Hummer limuzin

Kedvet kaptál egy Hummerben utazni? Bérelj egy hummert!

Hummer és a nagyok

8, 8,1 literes, igaz, bő 800 lóerőig felpumpált V8-as GM teherautó-motor dolgozik az orrában, bár szükség is van rá: az autó üresen is 3,7 tonnát nyom.
A Prombon a maga módján sokkal feltűnőbb, mint egy Hummer H1-es, nagyjából ugyanolyan jó terepjáró, alapállapotban páncélozott, és belül telezsúfolták arany- és drágakődíszítésekkel, a bálnahímtag után elérhető legjobb minőségű bőrkárpitozással, prémiumhifivel és mindenféle hasonló csodával.
Az ára egymillió euró, de felső határ a csillagos ég.

  • Knight XV. – páncélosabb mint a Hummer
    KnightXV_hummer limuzintöbb kép

A legjobb elérhető páncélozással készítették el a túlélőautót a Conquest Vehicles cégnél: edzett acél golyóálló betétekkel, üvegszálas sárvédőkkel és 64 mm vastag üvegezéssel közel 5,5 tonna a súlya a monstrumnak. Hogy meg is tudjon mozdulni, egy 6,8 literes, 400 lóerős V10-est szereltek az orrába.
Kézzel gyártják le a tervek szerinti 100 darabot, 1500munkaóra/db. Az ára 65 millió Ft körül mozog.

A kép és a szöveg a totalcar magazin cikkei nyomán készült.